Kancelaria adwokacka od kuchni

Osoby, które korzystały z usług adwokata wiedzą, że jego porady nie są darmowe. Kancelaria adwokacka to nie instytucja charytatywna i nie będzie pracowała za darmo. Trzeba to sobie uświadomić jak najszybciej. Kancelaria adwokacka to najczęściej kilku adwokatów oraz jakiś asystent i recepcjonistka. Dzięki takiemu podziałowi pracy adwokaci zajmują się tylko i wyłącznie swoimi klientami i ich problemami, nie rozpraszając się za nadto na wykonanie mniej ważnych spraw. Asystent najczęściej to student prawa, który chciałby poznać pracę kancelarii od kuchni. Zajmuje się drobnymi sprawami, które jest w stanie sam rozwiązać, często nawet bez pomocy przełożonych. Niekiedy dostaje wytyczne, co i jak wykonać. Zdarza się, że na łatwych sprawach zastępuje swojego szefa. Recepcjonistka to osoba odpowiedzialna za kontakt z klientami, obsługuje również korespondencję wychodzącą oraz przychodzącą. Częsty kontakt z ludźmi wymaga od niej empatii oraz świetnych umiejętności interpersonalnych. Często zajmuje się obsługą biura: zamawia artykuły biurowe bądź spożywcze, przygotowuje kawę dla klientów oraz reszty pracowników. Recepcja to miejsce, które jest wizytówką każdej formy, dlatego recepcjonista powinna mieć miłą aparycję. Wszak to ona jest pierwszą osobą, z którą mają kontakt osoby z zewnątrz. Zawsze uśmiechnięta, pomocna, empatyczna – to są główne cechy recepcjonistki. Tak naprawdę wszyscy pracownicy kancelarii (a więc i adwokat) winni być empatyczni.

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.